FAQ
Word de held van je eigen gezondheid?
FAQ
Mijn app werkt niet en kan de studio niet binnen?
Staat je netwerk en locatie aan? Zorg dat op je telefoon je 4G of 5G aanstaat en je mobiele gegevens aan hebt staan.
Heb je het wekelijkse abonnement afgesloten? Deze heb je nodig om toegang te krijgen in onze studio.
Heb je de Push-berichten aanstaan? Deze moeten aanstaan om de QR-code te kunnen scannen.
Heb je het wekelijkse abonnement afgesloten? Deze heb je nodig om toegang te krijgen in onze studio.
Heb je de Push-berichten aanstaan? Deze moeten aanstaan om de QR-code te kunnen scannen.
Kan ik mijn abonnement bevriezen of tijdelijk stopzetten?
Jazeker, dat kan heel eenvoudig via de Healthy Heroes app. Ga naar het icoontje met het poppetje onderop (abonnement) en klik erop. Klik op abonnement. Vervolgens op abonnement bevriezen.
Heb ik een opzegtermijn?
Na je looptijd heb je een periodiek opzegbaar lidmaatschap
Betaal ik ook als ik de studio niet gebruik?
Voor het gebruik van Healthy Hereos betaal je vanaf € 7,49 per week. Mocht je de studio gedurende de komende week niet gebruiken, dan kan je via de Healthy Heroes app heel eenvoudig je toegang tijdelijk bevriezen voor 1 of 2 weken.
Waarom zie ik de berichten niet in de app?
Deze pushberichten komen eenmalig binnen. Het bericht is te lezen door naar beneden te scrollen.
Ik heb nog nooit eerder getraind, hoe start ik?
Het is mogelijk om tegen betaling van € 20,- via info@healthyheroes.nl een startschema gericht op jouw doel te ontvangen.
Kan ik mijn buitenschoenen aanhouden bij Healthy Heroes?
Dat kan, maar liever niet. Veeg ze altijd even af op de mat bij de entree. Bij erg nat weer of sneeuw vragen we je om schone (binnen)schoenen mee te nemen. Het is vervelend voor de medegebruikers als je de studio (onbedoeld) vuil achterlaat.
Vanaf welke leeftijd mag ik sporten bij Healthy Heroes?
Minderjarigen vanaf 14 jaar zijn welkom als lid bij Healthy Heroes studio’s.